20-23 sierpnia 2020, Kotelnica Białczańska 

#AlohaDziku

 

.::Tak, jestem zainteresowany!::.

BYLIŚMY W:

Chcesz wspólnie z nami tworzyć wydarzenie

i realizować swoją strategię marketingową?

Festiwal Hunt Run to doskonała okazja do zaprezentowania firmy, promowania marki, produktu czy usługi wśród aktywnych osób. W ramach kampanii promującej Festiwal oraz w trakcie wydarzeń realizują Państwo działania product placement, employer branding czy CSR, docierając do kilku tysięcy osób z całej Polski.

Działania na rzecz Sponsorów i Partnerów realizujemy w następujących etapach:

  • wspólne ustalenie strategii komunikacji
  • prowadzenie kampanii promocyjnej kanałami Biegu Firmowego (kampanie digital + media + outdoor)
  • działania marketingowe podczas eventu

Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą prosimy o kontakt pod adresem [email protected] – przygotujemy dla Państwa dedykowaną propozycję.

Uczestnicy Hunt Run

66% Mężczyźni

34% Kobiety

Mieszkańcy miast

49 000+

Wiek 22-42

Rodziny z dziećmi

Wykształcenie wyższe - 66%

Osoby uprawiające sport

Aktywne grupy przyjaciół

Teamy biegowe

Którego z naszych uczestników znasz?

Zawsze staramy się przyciągać osoby które pasują do naszego wydarzenia i są spójne z naszymi wartościami oraz społecznością, którą tworzymy.

Marcin Wójcik z Ani Mru Mru

Jedna z barwniejszych osób która cieszy mega dużą ilością selfie na naszej imprezie. Czołganie w wodzie idzie mu tak samo dobrze jak kabarety

Paulina Holtz

Możesz kojarzyć ją z serialu Klan. Startowała już 4 edycjach Hunt Run razem z koleżankami. Niezwykle sympatyczna i mega aktywna.

Jerzy "Najlepszy" Górski

Jest prawdziwym Ojcem Chrzestnym naszego wydarzenia. To z jego pomocą zorganizowaliśmy pierwsze wydarzenie. 

Zobacz przykład w praktyce - Farma Świętokrzyska

Problem: jak dotrzeć do rodzin i uświadomić im potrzebę zdrowego odżywiania?

Cel: pokazanie się jako marka społecznie odpowiedzialna, która pomaga rozwijać nawyki zdrowego odżywiania wśród rodzin.

Od początku swojego istnienia Farma Świętokrzyska dostrzegała problemy społeczne związane z odżywianiem i aktywnością u swoich klientów. Jako marka promująca wartości rodzinne i zdrowy tryb życia postanowiła zaangażować się w edukację na temat zdrowego odżywiania poprzez uczestnictwo w Hunt Run.

Podczas wydarzenia mieli okazję nie tylko porozmawiać z ponad 400 rodzinami, ale i poprzez nasze kanały marketingowe dotrzeć do setek tysięcy matek, i ojców w całej Polsce ze swoim komunikatem, i ofertą. Poprzez zdjęcia, materiał video z imprezy i zebrane opinie wśród uczestników znacząco poprawili swoją rozpoznawalność wśród Polaków oraz sposób postrzegania marki przez klienta.

Na naszych imprezach uczestnicy mogli nauczyć się jak robić popularne dziś zielone szejki z jarmużu i bananów, i jaki wpływ takie jedzenie ma na ich organizm.

Dodatkowo odwiedzający mogli posłuchać wykładów organizowanych przez przedstawicieli Farmy oraz poznać ofertę sklepu online przez ulotki umieszczone w pakietach startowych.

Farma Świętokrzyska aktywnie zareagowała na potrzebę edukacji na temat zdrowego odżywiania na rynku i poprzez sponsoring naszego wydarzenia wsparła naszą misję integrowania ludzi z pasją z naciskiem na rodziny.

Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek dostarczających produkty ekologiczne w Polsce. Współpracuje m.in z takimi sklepami jak Kaufland, Lidl czy Carrefour.

.::Umów się na rozmowę i dowiedz się więcej::.

Opinie partnerów:

 
 
 

Łukasz Gębka

Właściciel Farmy Świętokrzyskiej - największego w Polsce dostawcy warzyw ekologicznych

Damian Bąbol

Dziennikarz portalu Sport.pl oraz współtwórca portalu Polskabiega.pl

Marek Piasek

Przedsiębiorca, Partner w Wolves Summit, See Bloggers, Wolves Den, The Sales Gate

 

NAJWAŻNIEJSZE LICZBY:

12 000 biegaczy w 2020

Biegi z przeszkodami na 6 dystansach

Imprezy muzyczne w piątek i sobotę

4 strefy tematyczne - Kids, Chill, Festiwalowa, Gastro

1 020 000+ wyświetleń aftermovies na Youtube od 2014

5100+ aktywnych członków na grupie

Łącznie 621 drużyn z czego 248 firmowych

Ponad 2 300 000+ wyświetleń filmów na Facebooku w 2018

Współpracowaliśmy i pomogliśmy:

Mówili o nas w:

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do  Karoliny: (+48) 509 170 677

Napisz do Karoliny: [email protected]

Zadzwoń do Aleksandra: (+48) 606 657 472

Napisz do Aleksandra: [email protected]

Lub wypełnij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie