04-07 lipca 2019, Kotelnica Białczańska 

#AlohaDziku

 

.::Tak, jestem zainteresowany!::.

BYLIŚMY W:

Wybrane wywiady i publikacje w telewizji

TVN 24

TVP Sport

TVP 1

 
 
 

Chcesz tworzyć z nami unikalną imprezę i realizować również swojej cele?

Budujemy z dużym sukcesem pierwszą na świecie imprezę sportowo - muzycznej na 100.000 osób, której bohaterami są amatorzy sportu!

Integrowanie ludzi z pasją

Dostarczenie ludziom rozrywki poprzez wybitnych artystów i ambasadorów imprezy: warsztaty i wykłady podczas wydarzeń

Aktywizacja i edukacja rodzin w sferze sportu i zdrowia

Tworzenie treści edukacyjnych dla rodzin na temat zdrowego i aktywnego trybu życia.

Edukacja i inspiracja społeczeństwa

Program ambasadorski oraz światowe wyczyny głównego organizatora Adama poprzez ustanawianie rekordów Guinessa

W jaki sposób możesz zostać naszym partnerem:

Zostań sponsorem

Zostań sponsorem wydarzenia i razem z nami współtwórz największy festiwal sportowo-muzyczny. Integruj, edukuj i inspiruj poprzez  bezpośrednie doświadczenie na imprezie.

Zapisz swoja drużynę firmową

Pokaż, że Twoja marka troszczy się o zespół. Wzmocnij swój employer branding i więzi w zespole. Stwórz swoją dedykowaną strefę VIP dla Twojego zespołu.

Wydarzenie dla Twojej firmy

Dedykowane weekendowe wydarzenie  wyłącznie dla Twojej firmy. W programie czekają Was atrakcje team bondingowe, integracyjne imprezy wieczorne i inspirujące wykłady ze sportowcami

NAJWAŻNIEJSZE LICZBY:

10 000 uczestników w 2018

Biegi z przeszkodami w 6 formułach

2 imprezy masowe w piątek i sobote

4 strefy tematyczne - Kids, Chill, Festiwalowa, Gastro

960 000+ wyświetleń aftermovies na Youtube od 2014

2903+ aktywnych członków na grupie

Łącznie 621 drużyn z czego 248 firmowych

Ponad 1 090 000+ wyświetleń filmów na Facebooku w 2018

Czy wśrod tych person są grupy ludzi na których chcesz mieć wpływ?

Osoby pracujące za biurkiem

Teamy firmowe

Rodziny z dziećmi

Grupy znajomych

Teamy biegowe

Biegacze

Osoby uprawiające sport

Fani sportów ekstremalnych

Chcesz z nami z sukcesem realizować to co robimy?

 
 
 

Integrować

Podczas Aloha MUZIK - pierwsza na świecie impreza masowa dla sportowców amatorów i zupełnych amatorów sportu. Wspólnie z nimi tworzymy społeczność Dzików i zmieniamy nawyki społeczne

Edukować

Masowo przyciągąmy i edukujemy za pomocą nowych technologi naszą społeczność. Efektywnie wykorzystujemy nowoczesne narzędzia w komunikacji do pozyskiwania nowych uczestników

Motywować

Osiągamy swoje duże sukcesy gdyż motywujemy wiele osób do działania. Są to pracownicy korporacji jak i rodziny a także osoby nieświadome, że można osiągać swój pełen potencjał

Chcę zostać partnerem Hunt Run 2019!

Poznaj wybrane możliwości, jakie daje markom udział w Festiwalu Hunt Run

Image transfer

Stwórz obraz swojej marki jako prestiżowej i zaangażowanej w edukację pod kątem sportu i zdrowia

Dotarcie do atrakcyjnej grupy

osób aktywnych, z dużych miast, posiadających świadomość sportową

Zwiększona retencja pracowników

Stwórz w swojej firmie silny zespół, który będzie Cię wspierał przez lata

Budowanie Employer Branding

Dzięki, któremu przyciągniesz do siebie najlepszych możliwych pracowników

W jaki sposób pomożemy Ci to osiągnąć?

Sponsor:

- Branding: całej imprezy, Strefy Start/Meta, Strefy Kids, Strefy Chillout, Strefy Kids, Strefy Festiwalowej, pola namiotowego Legowisko Dzika, Strefy VIP sceny, Strefy Gastro, Śniadań Dzików, przeszkód, fali startowej,

- Logo: strona internetowa, wydarzenie, fanpage, mailing, materiały drukowane, materiały video, gadżety

- Inne: sponsor nagród, sponsor atrakcji, sponsor warsztatów, sponsor konkursu, sampling/ulotki/gadżet w pakiecie uczestnika

- Online: filmy sponsorowane, testy produktów, lokowanie produktu, posty/blogi sponsorowane, Instastories

Podsumowanie współpracy: raporty ogólne i szczegółowe z monitoringu mediów

Dla drużyn:

Przestrzenie: VIP, strefa firm z namiotami i ogródkiem

Dedykowane: ceny pakietów startowych, zniżki dla zespołu i rodzin, fale startowe i klasyfikacja, koszulki

.::Umówi się na rozmowę i dowiedz się więcej::.

Którego z naszych uczestników znasz?

Zawsze staramy się przyciągać osoby które pasują do naszego wydarzenia i są spójne z naszymi wartościami oraz społecznością, którą tworzymy.

Marcin Wójcik z Ani Mru Mru

Jedna z barwniejszych osób która cieszy mega dużą ilością selfie na naszej imprezie. Czołganie w wodzie idzie mu tak samo dobrze jak kabarety

Paulina Holtz

Możesz kojarzyć ją z serialu Klan. Startowała już 4 edycjach Hunt Run razem z koleżankami. Niezwykle sympatyczna i mega aktywna.

Jerzy "Najlepszy" Górski

Jest prawdziwym Ojcem Chrzestnym naszego wydarzenia. To z jego pomocą zorganizowaliśmy pierwsze wydarzenie. 

Zobacz przykład w praktyce - Farma Świętokrzyska

Problem: jak dotrzeć do rodzin i uświadomić im potrzebę zdrowego odżywiania?

Cel: pokazanie się jako marka społecznie odpowiedzialna, która pomaga rozwijać nawyki zdrowego odżywiania wśród rodzin.

Od początku swojego istnienia Farma Świętokrzyska dostrzegała problemy społeczne związane z odżywianiem i aktywnością u swoich klientów. Jako marka promująca wartości rodzinne i zdrowy tryb życia postanowiła zaangażować się w edukację na temat zdrowego odżywiania poprzez uczestnictwo w Hunt Run.

Podczas wydarzenia mieli okazję nie tylko porozmawiać z ponad 400 rodzinami, ale i poprzez nasze kanały marketingowe dotrzeć do setek tysięcy matek, i ojców w całej Polsce ze swoim komunikatem, i ofertą. Poprzez zdjęcia, materiał video z imprezy i zebrane opinie wśród uczestników znacząco poprawili swoją rozpoznawalność wśród Polaków oraz sposób postrzegania marki przez klienta.

Na naszych imprezach uczestnicy mogli nauczyć się jak robić popularne dziś zielone szejki z jarmużu i bananów, i jaki wpływ takie jedzenie ma na ich organizm.

Dodatkowo odwiedzający mogli posłuchać wykładów organizowanych przez przedstawicieli Farmy oraz poznać ofertę sklepu online przez ulotki umieszczone w pakietach startowych.

Farma Świętokrzyska aktywnie zareagowała na potrzebę edukacji na temat zdrowego odżywiania na rynku i poprzez sponsoring naszego wydarzenia wsparła naszą misję integrowania ludzi z pasją z naciskiem na rodziny.

Dziś jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek dostarczających produkty ekologiczne w Polsce. Współpracuje m.in z takimi sklepami jak Kaufland, Lidl czy Carrefour.

.::Umów się na rozmowę i dowiedz się więcej::.

Opinie uczestników

 
 
 
 
 
 

Opinie partnerów:

 
 
 

Łukasz Gębka

Właściciel Farmy Świętokrzyskiej - największego w Polsce dostawcy warzyw ekologicznych

Damian Bąbol

Dziennikarz portalu Sport.pl oraz współtwórca portalu Polskabiega.pl

Marek Piasek

Przedsiębiorca, Partner w Wolves Summit, See Bloggers, Wolves Den, The Sales Gate

 

Współpracowaliśmy i pomogliśmy:

Mówili o nas w:

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń do  Adama: (+48) 600 410 038

Napisz do Adama: [email protected]

Zadzwoń do Aleksandra: (+48) 606 657 472

Napisz do Aleksandra: [email protected]

Lub wypełnij formularz, a my zadzwonimy do Ciebie

Jak pomagamy markom zaistnieć na naszym festiwalu?

Festiwal Hunt Run to doskonała okazja do zaprezentowania firmy, promowania marki, produktu czy usługi wśród aktywnych osób. W ramach kampanii promującej Festiwal oraz w trakcie wydarzeń realizują Państwo działania product placement, employer branding czy CSR, docierając do kilku tysięcy osób z całej Polski.

Działania na rzecz Sponsorów i Partnerów realizujemy w następujących etapach:

  • wspólne ustalenie strategii komunikacji
  • prowadzenie kampanii promocyjnej kanałami Biegu Firmowego (kampanie digital + media + outdoor)
  • działania marketingowe podczas eventu

Jeżeli są Państwo zainteresowani współpracą prosimy o kontakt pod adresem [email protected] lub [email protected] – przygotujemy dla Państwa dedykowaną propozycję.