Więcej informacji!

Umów się na 7 minutową rozmowę, podczas której pokażę Ci jak najskuteczniej docierać do ludzi aktywnych

Poznaj możliwości, jakie daje markom udział w Festiwalu Hunt Run

✓ Możliwość skorzystania z atrakcyjnej scenerii do stworzenia materiałów marketingowych 

✓ Możliwość zaprezentowania swojego produktu/usługi atrakcyjnej grupie klientów poprzez warsztaty, wystawę oraz real life experience 

✓ Zwiększona retencja pracowników poprzez budowanie w nich pozytywnych skojarzeń dotyczących danej marki

✓ Budowanie świadomości i pozytywnego wizerunku marki

✓ Bezpośrednie i niestandardowe dotarcie do 6500 uczestników biegu

✓ Budowanie skojarzeń z marką jako społecznie zaangażowanej (CSR)

✓ Tworzenie silnego Employer Brandingu

✓ Tworzenie silnych więzi i zaufania (Team Building)

OPINIE:

 
 
 

Marek Piasek

Przedsiębiorca, Partner w Wolves Summit, See Bloggers, Wolves Den, The Sales Gate

 

Łukasz Gębka

Właściciel Farmy Świętokrzyskiej - największego w Polsce dostawcy warzyw ekologicznych

Damian Bąbol

Dziennikarz portalu Sport.pl oraz współtwórca portalu Polskabiega.pl

Współpracowaliśmy i pomogliśmy:

Mówili o nas w:

"

Hunt Run to nie tylko bieg ale Festiwal Sportowo - Kulturalny, który skupia bardzo dużą liczbę osób podczas pojedynczego eventu. Należy podkreślić fenomenalne zajęcie się nami jako Partnerami biegu oraz naszymi pracownikami również pod kątem osób biorących udział w biegu. Polecam pod kątem imprezy integracyjnej, employer brandingu czy onboardingu nowych pracowników. Bardzo fajna organizacja, wszystko zrobione w przemyślany sposób na bardzo wysokim poziomie. Niesamowita przygoda i dużo frajdy z punktu widzenia uczestnika. Nie pozostaje mi nic innego jak ocenić na mocne 5/5 i z czystym sumieniem polecić!

"

Marek Piasek,
Organizator Wolves Summit & See Bloggers

"

Pracujemy z Hunt Run już kolejny raz przy sprzedaży biletów. Zespół Hunt Run wykazywał się i wykazuje proaktywnym działaniem. Otrzymaliśmy informacje na temat tego co działa bardzo dobrze w ich biznesie i jakie kanały dystrybucji sprawdzają się najlepiej. Świetne materiały przekładają się na dużo większe konwersje i przychody. Warto rozważyć udział własnej marki w wydarzeniu Hunt Run gdyż taka inicjatywa jest świetnym źródłem autentycznego "contentu" dającego szansę zaprezentowania swojego produktu w niestandardowy sposób. Dlatego jestem pewny, że inwestycja w Hunt Run to prawdziwy strzał w 10!

"

Szymon Muchajer
Groupon, Category Manager - Events & Tickets

"

Jako Farma Świętokrzyska jesteśmy z Hunt Run od samego początku. Cały czas obserwujemy bardzo duży progres jaki ta impreza robi i nie odpuściliśmy jeszcze żadnej edycji. Dla nas jest to świetna okazja żeby wspierać tą imprezę zwłaszcza dlatego że czerpiemy z niej bardzo dużo korzyści. Bezpośrednie dotarcie do kilku tysięcy aktywnych osób których opinia jest dla nas ważna pozwala nam tworzyć nowe relacje i dostarcza informacji jakie produkty są istotne dla tej grupy ludzi. Organizatorzy Hunt Run to ludzie pełni pasji, którzy chętnie doradzają nam jakie działania mogą przynieść nam największe korzyści.

"

Łukasz Gębka
Właściciel Farmy Świętokrzyskiej

Skontaktuj się ze mną 

Zadzwoń: (+48) 600 410 038

Napisz na: [email protected]

Lub wypełnij formularz, a jedna osoba z naszego teamu zgłosi się do Ciebie w ciągu 24 godzin.

Pomogę Ci dotrzeć do ponad 6500 pasjonatów biegów z przeszkodami  oraz budować pozytywne relacje wśród pracowników Twojej marki.