Trening kondycyjny z Watahą - siła i mocne płuco

Nasza Dzika społeczność cały czas się rozwija. Dziś oficjalnie trenowaliśmy z Ekipą Crossfit Wataha - dzięki, było naprawdę fajnie. Mówi się, że jak się razem trenowało to jest się już bandą. 

W dzisiejszym artykule poznacie trening plenerowy jaki mieliśmy okazję zrobić razem oraz dowiecie się co szykują Wilki na Hunt Run.

Zacznijmy jednak od tego, że mżawka na rozgrzewce i bieganiu była jak snickers z dodatkową porcją karmelu i orzechów . Późniejsza część treningu z wall ball'ami i skrzyniami to z kolei twix xxl ;-). Żeby nie było, że jest tak słodko i przyjemnie - mocno i fajnie potrenowaliśmy.

 Już wiecie dlaczego tyle tu o tych batonach? Każdy siłacz i biegacz lubi przecież przekąsić małe conieco. Prawda? :-) Wataha przygotuje dla Was podczas Hunt Runa Strefę Challenge gdzie będziecie robić swoje rekordy na różnych ćwiczeniach. W ich stadzie są też osobniki, które nauczą Was robić zdrowe snickersy- to też na strefie "czelendż" 
Co tam jeszcze ciekawego? Wataha to fajna ekipa, która da dużo pozytywnej energii na strefie namiotowej i dancingu.  - bo chodzą słuchy, że znają się na tym. Jeszcze więcej niebawem.

Jak wyglądał nasz wspólny trening?

Ogólnie to trwał około 1h30 minut. Pierwsza część: rozgrzewka + bieganie + sprinty. Druga część bardziej siłowa. A teraz fachowo powered by coach Adrian Zachaczewski.

Trening w szczegółach:

A. Conditioning
A1. Plener
A2. Work out of the day team of 2:

2 rounds:
9-15-21
Wall Ball Shots
Synchro Burpees
Sumo Deadlift high pull (any)
Box Jump Over
TC 15'

Podsumowanie naszych.

Dajcie znać jak Wam się podobał trening ;-). Krótkie info od naszych ćwiczących: Adama, dupa bolała 3 dni, bo nie jest przyzwyczajony do takich wysiłków. Aleksander (CF coach) świetnie sie bawił.