Najczęściej zadawane pytania

Gdzie znajdę aktualne ceny?

Aktualną cenę znajdziesz na dedykowanej stronie wydarzenia

Hunt Run Kotelnica - tutaj znajdziesz ceny dotyczące Hunt Run 2020 na Kotelnicy Białczańskiej

Natomiast terminy zmiany cen i ceny na poszczególny okres dostępne są w naszym regulaminie.

Regulamin

Jak zapisać się na bieg?

Aby zapisać się na bieg należy na stronie głównej kliknąć jeden  z przycisków przekierowujących na zapis. Następnie zostaniesz przekierowany na stronę zapisów - tworzoną przez system do pomiaru czasu B4SPORT. Jeśli posiadasz konto w tym systemie po prostu się zaloguj i postępuj zgodnie z instrukcjami.Jeśli nie utwórz konto poprzez podanie swojego imienia, nazwiska, roku urodzenia i  wybranie fali startowej. Po założeniu konta i wybranie tych wartości możesz od razu przejść do płatności i już. Pozostałe dane możesz uzupełnić od razu przy rejestracji lub kiedy będziesz mieć chwilę - nie są one jednak konieczne. Video instruktażowe jak zapisać się na bieg <--- Kliknij w link, aby odtworzyć video

Jak sprawdzić ilość wolnych miejsc na liście startowej?

Podczas rejestracji przy wyborze fali startowej przy każdej z nich podany jest licznik wolnych miejsc, dzięki któremu w szybki i wygodny sposób jesteś w stanie zweryfikować ile jeszcze pozostało wolnych miejsc. Na każdą falę startową przewidzianych jest 100 miejsc.

Śpiesz się z zapisami, bo całościowa pula pakietów na bieg to 3000, a w 2018 mieliśmy łącznie 3700 uczestników!

Do kiedy można się zapisać?

Szczegółowe informacje na temat terminów zapisów można znaleźć wchodząc w poszczególną zakładkę wydarzenia.

Czy mogę zapisać inne osoby na swoim koncie?

Tak, w systemie B4SPORT możliwe jest dopisywanie innych zawodników na jednym koncie!

Gdzie znajduje się bieg?

Bieg odbywa się na Kotelnicy Białczańskiej w Białce Tatrzańskiej.

Noclegi

Przez cały czas trwania festiwalu dla uczestników będzie dostępne pole namiotowe z dwoma specjalnie wydzielonymi strefami:

  • Strefa Mocy - dla tych, którzy przyjechali w ten weekend zaszaleć i bawić się do upadłego specjalna strefa bez ciszy nocnej.
  • Strefa Ciszy - dla osób, które chcą się wyciszyć i spędzić weekend na łonie natury. Idealne dla rodzin z dziećmi.

Więcej o noclegach i polu namiotowym 

Czy są jakieś ograniczenia wiekowe na poszczególne biegi?

Tak:

Aby wystartować w Mocarnym Dziku trzeba mieć ukończone 18 lat,

Aby wystartować w Hardym Dziku trzeba mieć ukończone 16 lat,

Aby wystartować w Dobrym Dziku trzeba mieć ukończone 16 lat,

Aby wystartować w Małym Dziku trzeba mieć ukończone 13 lat,

Aby wystartować w Family Dziku trzeba mieć ukończone 10 lat,

Aby wystartować w Nocnym Dziku trzeba mieć ukończone 16 lat,

Aby wystartować w Dziczku trzeba mieć ukończone 3 lata.

Co otrzymuje w ramach pakietu startowego?

Wszystkiego o pakietach startowych dowiesz się tutaj
W ramach pakietu startowego na bieg otrzymujesz:
  • Medal na mecie - inny na każdy dystans
  • Jeden z gadżetów do wyboru - koszulka, chusta
  • Depozyt z workiem na rzeczy na czas biegu
  • Elektroniczny pomiar czasu - Mocarny Dzik, Hardy Dzik, Dobry Dzik
  • Posiłek regeneracyjny
  • Folia NRC na mecie
  • Dostęp do pryszniców i sanitariatów po biegu
  • Wejście na piątkową imprezę integracyjną B4 Aloha Party
  • Dla biegaczy darmowe wejście na Aloha MUZIK
  • Profesjonalna opieka medyczna przez cały okres trwania festiwalu
  • Dostęp do wszystkich atrakcji dodatkowych (Piana Party, ślizgawka itp.) w strefie festiwalowej przez cały okres trwania festiwalu
  • Punkty odżywcze na trasie
  • Punkty nawadniające na trasie

Czy mogę edytować swoje dane po zapisie?

Tak, wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w systemie B4SPORT. Po zalogowaniu do systemu klikasz w przycisk "Moje wydarzenia", a następnie przy klikasz w żółty przycisk edycji przy odpowiednim biegu.

Zalogować się do systemu B4SPORT możesz klikając TUTAJ

Czy muszę umieć pływać, aby zapisać się na bieg?

Nie, podczas tegorocznej edycji na trasie nie będzie wody sięgającej powyżej pasa, a w razie czego możesz wykonać rundkę karnych burpee omijając przeszkodę. Pamiętaj zabawa i bezpieczeństwo przede wszystkim, ale czasem warto przemóc się i pokonać swoje słabości ;)

Czy trzeba drukować bilet? Co muszę mieć przy rejestracji?

Nie. Jedyne czego potrzebujesz przy rejestracji na bieg jest Twój ważny dowód osobisty.

Chce biec ze znajomymi, jak mogę to zrobić?

Najprościej będzię ustalić wspólnie ze znajomymi godzinę biegu w oparciu o wolne miejsca w falach. Na stronie rejestracji znajduje się rozwijane menu o nazwie :"Fala Startowa" wraz z ilością wolnych miejsc na daną falę startową. Wszystkie widniejące tam opcje są dostępne dla nowych uczestników. Wybierzcie pasujący Wam termin i już! W razię jednak gdyby okazało się, że pomimo wyboru godziny startu nie jesteście razem, prosimy o kontakt mailowo.